Veelgestelde vragen

Waarom vlees bestellen bij Vlees-in-The-Box.be ?

Drie redenen:  VERS SNEL THUIS

1. Kwaliteitsvolle verse producten: onze producten worden nog op ambachtelijke manier bereid en dat proef je. Het verschil met de supermarkt is opmerkelijk. Wij garanderen dat we met zuivere producten werken. Elke dag opnieuw wordt vers vlees aangeleverd. We hebben daarvoor concrete afspraken met het slachthuis en onze leveranciers. 

2. Gemakkelijk en tijdsparend: je hoeft je niet te verplaatsen en kan vanuit je zetel thuis of vanop je werk, rustig je bestelling plaatsen, in enkele simpele muisklikken.  Je laat alles thuis of op je werk afleveren. Na het werk pak je je bestelling in de gekoelde box gewoon mee naar huis. Dat spaart je veel tijd uit. Vandaag voor 10u besteld, is morgen geleverd.

3. Levering gebeurt bij jou aan huis of op het adres dat je wenst (je buren, je werk,...). Je hoeft dus niet meer speciaal om te rijden, maar laat het gewoon leveren op het adres dat jij wilt. Héél belangrijk is dat er op de leveringsplaats iemand aanwezig is, want het gaat immers om VERSE producten die de dag na verzending bij jou moeten zijn.

Wat doe ik met de koelelementen en de isolatiezak?

Je bestelling wordt op temperatuur gehouden door speciale koelelementen en een speciale isoltietas. 

Wanneer je meerdere keren besteld hebt, kan je ons contacteren per mail. 
Je ontvangt dan van ons een retourticket waarmee u de  koelelementen en/of isolatiezakken kan terugsturen.

Bij ontvangst hiervan sturen wij jou een aankoopbon door:

  • Per 15 koelelementen krijg je gratis 1 kg gehakt bij jouw volgende VIB-bestelling.
  • Per 5 isolatiezakken krijg je gratis 1 kg gehakt bij jouw volgende VIB-bestelling.

Voor verdere afspraken hierover: bestellingen@vlees-in-the-box.be.

 

Wat na het openen van mijn pakket?

Om het vlees koel te houden worden koelelementen toegevoegd. Deze zorgen ervoor dat het vlees zeker 48 uur gekoeld blijft. 
Het is heel belangrijk dat je na opening, alles dadelijk in de koelkast of diepvriezer plaatst. Eénmaal de doos geopend, blijft het pakket NIET langer gekoeld!

Als het vlees onverhoopt dan toch boven de 7ºC aankomt, dan kun je het pakket retourneren. Neem hiervoor contact op met bestellingen@vlees-in-the-box.be

Hoe kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Op het moment dat de levering bij ons vertrekt, ontvang je een mailtje met een traceringscode.
Met deze code kan je op de website van de koerierdienst de status van je pakket opvolgen. Wij houden het eveneens in de gaten.

Bij problemen neem gerust contact op via bestellingen@vlees-in-the-box.be.

Ik ben reeds klant. Krijg ik korting als ik een vriend overtuig om ook bij Vlees-in-the-box te bestellen?

Ja zeker! Stuur ons een mailtje met de naam en het e-mailadres van uw vriend/vriendin.
Wanneer hij of zij voor de eerste keer bestelt, krijgt hij/zij korting bij ingave van de kortingscode 'mijn1stekeer'.

Jij krijgt van ons na zijn/haar bestelling een kortingscode voor 10 % korting bij je volgende bestelling.

Ik ben niet veel thuis: hoe kan ik toch bestellen?

Wanneer je niet veel thuis bent gedurende de dag kan je je bestelling laten leveren op je werk of bij de buren.
Je leveringsadres hoeft niet je thuisadres te zijn.

Wél heel belangrijk is, is dat er op het leveringsadres iemand aanwezig is om je pakket in ontvangst te nemen. Zo kan jij het 's avonds toch nog oppikken.
Indien niet, neemt de pakketdienst het pakket terug mee en zijn de retourkosten voor de helft voor jou. 

Wat houdt de 100% tevreden garantie in?

Vlees-in-the-box garandeert 100% klantentevredenheid. Indien je om één of andere reden niet tevreden bent, breng ons hiervan onmiddellijk op de hoogte via mail.
Vermeld wat de redenen zijn en wij betalen jou het bedrag terug of geven jou andere vleeswaren in de plaats.

Ik heb een opmerking en/of suggestie
Vlees-in-the-box zorgt voor steeds nieuwe producten en het assortiment wordt wekelijks verruimd. 
Heb je een opmerking of suggestie over ons aanbod?
 
Laat dit ons zeker weten via bestellingen@vlees-in-the-box.be of via 011/70 50 80.
Ik ben allergisch aan bepaalde stoffen (gluten, lactose,...): houden jullie hier rekening mee?

Indien u informatie wenst i.v.m. de 14 voedselallergenen opgenomen in verordening 1169/2011 van het Europees Parlement en De Raad, neem gerust telefonisch contact op of stuur ons een mail naar info@vlees-in-the-box.be . De samenstelling van onze producten kan steeds veranderen.