Menu
Jouw winkelwagen

Veelgestelde vragen

Drie redenen:  VERS SNEL THUIS

1. Kwaliteitsvolle verse producten: onze producten worden nog op ambachtelijke manier bereid en dat proef je. Het verschil met de supermarkt is opmerkelijk. Wij garanderen dat we met zuivere producten werken. Elke dag opnieuw wordt vers vlees aangeleverd. We hebben daarvoor concrete afspraken met het slachthuis en onze leveranciers. 

2. Gemakkelijk en tijdsparend: je hoeft je niet te verplaatsen en kan vanuit je zetel thuis of vanop je werk, rustig je bestelling plaatsen, in enkele simpele muisklikken.  Je laat alles thuis of op je werk afleveren. Na het werk pak je je bestelling in de gekoelde box gewoon mee naar huis. Dat spaart je veel tijd uit. Vandaag voor 10u besteld, is morgen geleverd.

3. Levering gebeurt bij jou aan huis of op het adres dat je wenst (je buren, je werk,...). Je hoeft dus niet meer speciaal om te rijden, maar laat het gewoon leveren op het adres dat jij wilt. Héél belangrijk is dat er op de leveringsplaats iemand aanwezig is, want het gaat immers om VERSE producten die de dag na verzending bij jou moeten zijn.


Je bestelling wordt op temperatuur gehouden door speciale koelelementen en een speciale koelzak / isolatietas. 

Wanneer je meerdere keren besteld hebt en je hebt ondertussen al heel veel koelelementen / koelzakken liggen, kan je ons contacteren per mail. 
Je ontvangt van ons instructies hoe je de  koelelementen / koelzakken kan terugsturen.

Bij ontvangst hiervan sturen wij jou een couponnummer door:

  • Per 20 koelelementen krijg je gratis 1 kg gehakt bij jouw volgende VIB-bestelling.
  • Per 5 koelzakken krijg  je gratis 1 kg braadworsten bij jouw volgende VIB-bestelling.

Voor verdere afspraken hierover: bestellingen@vlees-in-the-box.be.


Om het vlees koel te houden worden koelelementen toegevoegd. Deze zorgen ervoor dat het vlees minstens 48 uur gekoeld blijft. 
Het is heel belangrijk dat je na opening, alles dadelijk in de koelkast of diepvriezer plaatst. Eénmaal de doos geopend, blijft het pakket NIET langer gekoeld!

Als het vlees onverhoopt dan toch boven de 7ºC aankomt, dan kun je het pakket retourneren. Neem hiervoor contact op met bestellingen@vlees-in-the-box.be

Op het moment dat de levering bij de koerier vertrekt, ontvang je een mailtje met een traceringscode en het vermoedelijke leveringsuur.

Met deze code kan je op de website van de koerierdienst de status van je pakket opvolgen. Wij houden het eveneens in de gaten.

Bij problemen neem gerust contact op via bestellingen@vlees-in-the-box.be.

Ja zeker! Laat hen bij hun bestelling in de opmerkingen "trakteer + jouw naam en voornaam" zetten en ontvang beiden een kortingscode* t.w.v. 10% voor bij jullie volgende aankoop.

Hoe meer vrienden/vriendinnen je aanbrengt, hoe meer bestellingen met korting je kan plaatsen!

* 1 code per bestelling - niet cumuleerbaar met andere kortingscodes

Wanneer je niet veel thuis bent gedurende de dag kan je je bestelling laten leveren op je werk of bij de buren.
Je leveringsadres hoeft niet je thuisadres te zijn.

Wél heel belangrijk is, is dat er op het leveringsadres iemand aanwezig is om je pakket in ontvangst te nemen. Zo kan jij het 's avonds toch nog oppikken.
Indien niet, neemt de pakketdienst het pakket terug mee en zijn de retourkosten voor de helft voor jou. 

Vlees-in-the-box zorgt voor steeds nieuwe producten en het assortiment wordt geregeld verruimd. 
Heb je een opmerking of suggestie over ons aanbod?
 
Laat dit ons zeker weten via bestellingen@vlees-in-the-box.be of via 011/70 50 80.

Indien u informatie wenst i.v.m. de 14 voedselallergenen opgenomen in verordening 1169/2011 van het Europees Parlement en De Raad, neem gerust telefonisch contact op of stuur ons een mail naar info@vlees-in-the-box.be . De samenstelling van onze producten kan steeds veranderen.

Bezorging in gans Nederland, UITGEZONDERD op de Waddeneilanden, is mogelijk van woensdag tot en met vrijdag. De pakketten worden geleverd door de koerierdienst PostNL.

Bij de levering is het van groot belang dat je thuis bent! Het gaat immers om verse artikelen, die de dag voor levering, vers bereid zijn.
Je kan ook kiezen voor een ander afleveradres, bijvoorbeeld bij de buren of familie, waarvan je zeker weet dat ze thuis zijn.

Postnl stuurt je de dag voor verzending nog een mail met een traceringscode erin. Hiermee kan je de status van je pakket volgen.
Indien er zich toch iets onverwachts voordoet, gelieve dan contact op te nemen: 0032 11 70 50 80 of bestellingen@vlees-in-the-box.be.

In het geval er niemand thuis is, neemt de pakketdienst het pakket terug mee. De retourkosten (15 euro) zijn voor de helft voor jou.
Voor Vlees-in-the-Box staat je veiligheid voorop. We hebben daarom ook veel tijd besteed aan het goed neerzetten van het verzenden.

Het kan soms gebeuren dat de e-mail die u rechtstreeks van onze koerierdienst (Transforce of Postnl) ontvangt in de junk/spam map terecht komt.

Het is daarom raadzaam uw junk/spam folder te controleren.

Indien u de e-mail niet vindt kan u contact opnemen met ons op het nr 011 70 50 80 of via mail bestellingen@vlees-in-the-box.be


Onze website aanvaardt slechts 1 kortingscode per bestelling.

Wil je meerdere kortingen gebruiken, dan vragen we jou om een nieuwe / extra bestelling in te zetten.

Onze koerierdienst PostNL of Transforce komt bij jou langs tussen 8u en 22u00

Er kan geen uur gekozen worden voor levering. Je krijgt echter wel een traceringsmail van de koerierdienst zodat je het pakket kan volgen. 

Kijk zeker ook in je ongewenste mail/spammap als je de traceringsmail niet direct terugvindt.

Houd er rekening mee dat het pakket uitzonderlijk 1 dag later kan afgeleverd worden door de koerierdienst bij drukke perioden.

Op zich heeft dit geen impact op het vlees, daar onze koelelementen ervoor zorgen dat het pakket minimum 48u koel blijft.

Heeft u vragen hierover, aarzel niet onze klantendienst te contacteren via info@vlees-in-the-box.be.

Het vlees geleverd door Vlees-in-the-Box is steeds vers en mag dus door jou nog ingevroren worden.

Indien het niet lukt om ons telefonisch te bereiken, wij zijn ook bereikbaar via mail: bestellingen@vlees-in-the-box.be.

Wij proberen binnen 2 werkdagen te antwoorden.

Onze excuses voor het ongemak.